.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به کرمانشاه

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان در پیامی اعلام کردند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

به گزارش فارس، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه و ‌استاندار کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که بهره‌مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: هم‌اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین‌، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافرازهستیم، بی‌تردید مردم ولایتمدار و پرشوراستان کرمانشاه که سال‌هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم‌های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت‌انگیز با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه خواهند کرد.

در پایان این پیام آمده است: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

رواق منظر چشم من آشیانه توست/کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.